söndag 5 juli 2009

ÖNSKELISTAN


Maybelline Lash Stiletto Mascara











Paljettskorna från Haléns. Storlek 6.


















Per Morbers "Vad blir det för mat" kokbok











Tårtkupa från till exempel Åhléns. Alltså bara kupan, inget fat.











Ljusrosa handdukar och badlakan.










Parfym Chanel Chance








En MIGRA CAP. Finns hos Eleven
















Sen önskar jag mig lite annat smått och gott.

Presentkort. Gärna på H&M eller Familia.

Parfym. Victor & Rolf Flowerbomb

Paolo Robertos kokbok "Mina fastrars mat"

Rumsspray från Yankee Candle, doften "Clean cotton"

Roliga sminkprylar funkar alltid. (Till exempel en sådan bra puderborste som Milli har som kommer från City Gross)

Långa roliga halsband

Ny pyjamas

Desperate Housewives kokboken.

Lavendelplantor. Gammeldags lavendel, inte fjärilslavendel.

Spritstyllar och spritspåsar från det där marknadsståndet i Hästveda jag gick förbi sjuhundratjugotre gånger en sommar.


Det var nog det jag kommer på nu. Vet ni något annat bra jag kan önska mig så får ni gärna tipsa!

1 kommentar:

Anonym sa...

varför hittar jag inte skorna på deras sida!? frustrerande. är dom slutsålda kanske..?