lördag 11 juli 2009

Karneval och kalldopp

Nu är karnevalståget slut och vi har hunnit med både grillning och dopp i havet. Det var kallare än på länge i vattnet idag. Men det var skönt ändå.
Nu sover Daniel och jag slappar i soffan och kollar på BBC Lifestyle. Min nyfunna favoritkanal. Speciellt eftersom de sänder massor med matlagningprogram på natten då jag alltid kollar tv.
Imorgon bär det av för att shoppa födelsedagspresenter och sen blir det fotboll. Sen är det måndag och så ska det bakas en hel massa inför kalas på tisdag för Daniel. Vi brukar fira mig också med hans släkt då så det är faktiskt mitt kalas också lite grand i alla fall.
Men det känns lite onödigt att ha kalas för samma personer med en veckas mellanrum på på Daniels födelsedag firar vi honom och mig med hans släkt och på min födelsedag så firar vi mig och honom med min släkt. Hur bra som helst.

Nu ska jag stänga fönstret för det är lite kallt och sen ska jag surfa runt lite mer.

Inga kommentarer: