lördag 18 juli 2009

Dagens tips?!

Om ett par veckor ska vi åka till Aspö där vi hyrt ett hus. Det ska bli semester och myspys i en hel vecka. Nu känner jag att jag skulle behöva en bra bok. En pocket ska det vara för jag orkar inte hålla en tjockbok. Så boken ni ska tipsa om ska finnas i pocket.
Mina absoluta favoritböcker är Henning Mankells Wallanderböcker och Bodil Mårtenssons deckarserie och jag gillar böcker som fängslar en. Jag gillar inte fantasy och liknande. Så ge mig nu era tips om riktiga sträckläsarböcker som man inte kan lägga ifrån sig!!

4 kommentarer:

Caroline, LINA FRANK sa...

Synd att jag såg din kommentar så sent. Panikköpte ett par gardiner på Hemtex som jag inte är sådär jättenöjd med :P Ska kika in dem butikerna!

Anonym sa...

Har du läst alla Stieg larsson. jag gillar dem inte, men jag giller ju inte Wallander heller... /systeryster

juliana.persson sa...

Jag börjad emed den första Stieg Larsson. Sen somnade jag. BOOOORING!!! Jag tyckte den var riktigt trist.

Ann sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.