fredag 24 juli 2009

Gaaaarv

Jag har kanske som ni vet varit anti-Zlatan-människa-nummer-1 men på sistone gillar jag honom mer. Killen har fått lite mer självdistans och en riktigt rolig humor. Humor har han i och för sig alltid haft men han la av lite arrogans på vägen. Nu hittade jag en del roliga Zlatan-citat på en sida och jag garvade rakt ut till tre av dem.

Efter att ha fintat Liverpool-försvararen Henchoz.
"Jag fintade vänster, då gick han vänster. Jag fintade höger, då gick han höger. Jag fintade vänster igen, då gick han och köpte korv."

Zlatan har tagit bort ett födelsemärke och har ett märke på kinden. En reporter frågar vad det är och svaret blir:
"Du..jag vet inte. Det får du fråga din fru om"

Och absoluta favoriten...

Zlatan och Magnus Hedman passar på en uppvärmning med landslaget när Hedman slår en boll bredvid Zlatan som han struntar i.
Hämtar ni inte bollarna i Juventus eller? sa Hedman.
Nej, vi får passen på fötterna var Zlatans svar.


Mohaa!!!


Sen finns det ju alltid Zlatan driver med Patrik Ekwall klassikern.



Hade någon för två år sedan sagt till mig att jag skulle skriva ett positiv inlägg om Zlatan hade jag aldrig trott dem. ALDRIG! Men så kan det gå!

1 kommentar:

Ann sa...

Håller meddig. Han är underbar =) Han har faktiskt glimten i ögat.