måndag 29 december 2008

Sugen på förnyelse

Jag är sugen på lite förnyelse i vår lägenhet. Jag älskar vår lägenhet, den är så mysig och gosig, ljus och fin men jag känner att det behövs något nytt. Ett nytt duschdraperi eller nya gardiner eller något. Möblera om eller något. Göra mysigt vill jag göra i alla fall. Just nu är här lite upp och ner här och var men det ska jag råda bot på. Jag ska göra vår lägenhet till den mysigaste lägeheten i världshistorien. Om ni undrar hur vi har det så kan ni kolla in det här. Fast numera har vi tema svart/rosa/silver i sovrummet istället för turkos och lila. Det var ganska mycket som inte stämde på de bilderna såg jag. Kanske ska övertala herr sambo att ta nya när vi fixat. Åh! Jag vil börja nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ernst!

Citat 1 "Jag älskar vår lägenhet, den är så mysig och gosig, ljus och fin men jag känner att det behövs något nytt"

Citat 2 "Möblera om eller något. Göra mysigt vill jag göra i alla fall."

O så lite Lailas Mat!
Citat 3 "Jag ska göra vår lägenhet till den mysigaste lägeheten i världshistorien."