måndag 22 december 2008

Håll i hatten

Kul att det blåser så det viner utanför fönstret. Det gäller att hålla i sig så man inte blåser iväg då. Det är fel väder. Två dagar innan julafton ska det vara snööööö, inte storm. Snö, snö massor med snö.
Har ni handlat alla julkappar nu då? Jag ska handla till min mamma, min kusin och min mormor, sen är jag klar. Så imorgon ska jag ut i ruschen. Jag är faktiskt en av de som gillar att handla julklappar i sista minuten. Jag tycker det är tradition och att det är mysigt. En del av julen helt enkelt. Ikväll kommer det göras julgodis för fulla muggar (eller grytor) här hemma också. Ska göra chokladdoppad pepparmintskola och Karins kola och en omgång knäck till och en sats limekola för den är nästans slut.. Oj, det blev mycket. Men det är lätta saker så det går undan. Nu ska jag springa ut i blåsten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du fått nån respons från det där företaget som skulle skänka ett par färgade linser om man länkade från sin blogg ? Jag gjorde det och mailade sedan men har inte hört ett skvatt. Rätt märkligt faktiskt. // Ann

Anonym sa...

får jag smaka julgodis, får jag, får jag? (:

dan före dan före dopparedan!

juliana.persson sa...

Nej, jag har inte hört något men jag antar att det tar tid eftersom många gjort det. Man får kanske bara dem hem utan att höra nåt. Annars lär de få dålig respons i min blogg. Men mina kompisar har beställt där innan och det är en seriös sida så man får det säkert.

Klart du får Elin! Hur mycket du vill :)