fredag 12 december 2008

Nail polish love


Rött måste vara kärlekens färg för aldrig förr har jag varit kär i ett nagellack, förrän idag. Jag beställde fyra olika lack som jag fick hem idag. Ett från OPI i färgen Parlez vouz OPI? och tre lack från China Glaze. Jag har testat både OPI och Essielack innan men de kan ju slänga sig i väggen. Både OPI och Essie blir randiga, täcker dåligt och håller dåligt. Men China Glaze! Täcker perfekt efter ett lager. Hållbarheten kan jag inte säga något om eftersom jag bara haft lacket på naglarna i ca 5 timmar men det känns som om det sitter. Och det är just ett China Glaze jag blev kär i. Ruby pumps. Perfekt rött efter ett lager ännu mer än perfekt efter två. Glittret! Helt sinnessjukt fint glitter! Jag tror aldrig jag sett ett så fint lack i mitt liv. Det är verkligen det perekta lacket. Jag gillade i och för sig OPI lacket jag fick idag också. Lavendellila och fint men inget slåt Ruby pumps! Det ska beställas fler liknande lack från China Glaze. MÅNGA sådana, och andra också. Bye, bye Essie och OPI..

Inga kommentarer: