onsdag 24 december 2008

Morgondagen schema

Kanske är någon nyfiken på hur min julafton ser ut. Ni kan få se ett litet ungefärligt tidsschema.

7.15 Jag och kotte kollar julkalendern. Den suger, men det är tradition att i alla fall se den på julafton. Jag äter mammas risgrynsgröt med fruktsoppa.

11.00 Ut i bilen för att köra till Daniels mormor och moster med lite små presenter och önska god jul.

12.00 Torsk/Lutfisk hos Daniels föräldrar

14.00 Hem och hämta katten och köra till mina föräldrar.

15.00 Gissa nu. Vad tror ni jag gör? Kalle Anka och fika med mandelmusslor, struvor m.m och min moster med familj och min mormor anländer.

17.00 Jag ska agera juleman på mitt vanliga ställe

18.00 ca. JULMAAAT! Skinka, sill, köttbullar... MUMMA!

20.30 ca Jultomten anländer

21.15 Julgodis, apelsiner och nötter intages.

23.30 Midnattsmässa i Rydebäcks kyrka, Julius sjunger

00.30 Nattmat, nu plockas allt det goda fram igen, ofta tillsammans med grannarna.

Natti, natti.

Inga kommentarer: