måndag 15 december 2008

Slöis

Jag skippade Malmö idag, jag var lite för slö helt enkelt. Tror det får bli imorgon istället, ska öva med bror imorgon också så då kan jag hoppa av tåget i Rydebäck när jag varit i Malmoe. Jag tänkte ta dagen till att sortera ännu mer. Så skönt att få det gjort när man är ledig, och skönt att ha rent och städat överallt innan jul. Tack för tipsen om kattsanden lite längre ner. Lilla Felix vägrar dock träspånet och uträttatr behov utanför lådan istället, så det blir ännu värre än sanden. Jag får väl leva med det helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta spana på Days och se över vad för julklappar jag har kvar att köpa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har massor med julklappar kvar att köpa till mig. Syster

Anonym sa...

Ska jag följa med och betala lite av alla julklappar du ska köpa till din syster... :-)