lördag 13 december 2008

Hallååå kattägare

Nu har jag nyss städat badrummet grundligt. Och det är alltid samma sak, om 5 minuter när katten varit där inne kommer det vara lika fullt med kattsand igen. Sen blir den blöt och så blir det äckligt och så måste man städa 4 gånger om dagen. Hur gör ni andra som har katt toa i badrummet? Om det är någon annan som har samma problem som jag och som inte haren gammal envis katt så rekommenderar jag Toa-lätt. Ett kattströ som är som sågspånspellets och som inte allt strösslar lika mycket som sand. Men nu vill jag ha tips!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr kommer man nog inte undan det där kattsandseländet hur man än gör. Lilla goa kattjäveln passar alltid på att sprätta ut halva lådan när det är nystädat och nykrattat. Kanske ett sätt att visa sin uppskattnig för att vi städar åt dom små liven ?
jag använder en "sand" som heter Amigo. Det är pellets av träspån- Det blir visserligen en massa drössel överallt men det är det enda jag har hittat som inte luktar kattkiss efter en halv dag.

Anonym sa...

Hej juliana. kikar in här emellanåt. min lille katt gustav gör samma sak trots att han bara är en liten bebis. jag använder också toa lätt annars fastnar det i kaklet och blir så sjukt äckligt.
god jul på dig.

Anonym sa...

oj, det var caroline förresten :)