söndag 1 juni 2008

Årets premiär

Jag har nyss satt i mig premiärsvenska jordgubbar för första gången i år. Det var gottigottgott. Fotbollen var ju rolig.. NOT! Tråkigt att man inte satte en 100 på Ukraina och fyllde på kassan lite. Men då hade det väl inte gått så som det gjorde. Jaja. Kasst försvar, dåligt mittfält. Synd. Och ja. Zlatan. Jag hade bestämt mig för att vara positiv till Zlatan idag och jag tyckte han skötte sig. han verkade med engagerad n vad han brukar göra i landslaget. Men sen att man sparkar någon i huvudet och inte ber om ursäkt. Lite dåligt faktiskt. Men han skötte sig bra spelmässigt, många fina framspelningar. Där ser ni. Sköter han sig så gnäller jag inte! Och Henke var en fröjd att se. Som alltid. Nästan. Nu ska jag ta en andra omgång jordgubbar..

Inga kommentarer: