torsdag 19 juni 2008

Midsommarafton

Jaha, då är det midsommarafton. Eller snarare precis början på midsommar. Därför har dagen gått åt till att fixa blomsterkransar istället för att uppdatera bloggen. Som ni kanske märkt. Jag har som sagt gjort kransar. Som några av er kanske vet så håller jag i midsommardansen runt stången i Rydebäck. Det har jag gjort i ganska många år nu. Trevligt värre. Jag har även bakat kladdkakor (med hjälp av min snälla bror) och haft mysigt på stranden en stund. Mamma, pappa, jag, brorsan och syrran köpte med pizza och åt på stranden. Helt ensamma var vi i blåsten. Invirade i fleecejackor och filtar och sedan badade vi. Det var så mysigt så. Nu har jag landat hemma i soffan och ska kolla film med min lilla gris som blivit lite försummad idag. Katten är tydligen också arg på mig för att jag varit borta. Han gav mig precis lite bett och klösningar. Trevligt. Nu ska jag slöa..

Inga kommentarer: