fredag 13 juni 2008

Fussball

Det är tydligen inte Buffons otursdag idag heller. Dålig straffräddning! Godmiddag! Fot och hand. Det är reflexer det. Linjedomaren verkar också ha reflexer och viftar med flaggan och berövar Italien på vad som borde varit deras ledningmål och kanske en seger. Inte för att jag håller på Italien men hellre än Rumäniens långbolletjongspel i just denna matchen. Snart är det Holland! Woho! Fast jag får inte bli för glad för jag har fått ont i ryggen. Nån nerv i kläm nånstans så det gör ont i nacken och ner bakom skulderbladet och ut i armen. Så lite otur har jag haft idag. Men annars har det varit en bra dag idag. Min moster och min kusin hälsade på och solen har varit framme större delen av dagen, och ikväll blir det fin Hollandfotboll. Mmmm... fredag..

Inga kommentarer: