fredag 20 juni 2008

En av mina favoriter

En av mina manskörsfavoriter. Sången alltså. Kören är min alltime manskörsfavorit. Här skymtas min bror på vid 0,29 och vid 2,17 och en hel del andra tillfällen. Trevligt. Jag tycker Lunds studentsångare borde spela in en skiva med mina favoritet. Ohoj låten på estniska eller något liknande (har glömt namnet), Pseudo Yoik, denna, Bondbröllop och en annan som jag inte vet vad den heter. Tillägnad mig för att jag är så trogen besökare på deras konserter. Eller bara för att de är så bra.

2 kommentarer:

Leo Zelada sa...

Muy interesante tu blog.


Saludos de este poeta en Madrid

Anonym sa...

Have you ever thought about writing an e-book or guest authoring on
other blogs? I have a blog centered on the same topics you
discuss and would really like to have you share some stories/information.
I know my readers would enjoy your work. If
you're even remotely interested, feel free to send me an e-mail.

my web blog: liverpool football shirt 5xl