tisdag 17 juni 2008

Godmorgon eller ehh.. natt eller...

Oj. Natten rann visst förbi lite snabbt. Nu är det ljust ute och jag är inte speciellt trött fast jag inte sovit. Jag har nyss sett färdig Be Kind Rewind som jag inte kan rekommendera direkt. Långtråkig och flummig. Fast min favorit Jack Black var med. Enda ljuspunkten vid få tillfällen. Som när han springer. Då kan man inte annat än att dra lite på smilbanden. Men ska jag rekommendera en annan film så blir det The Mist som jag såg innan idag (igår). Den var riktigt bra.
Men det västa var den vi såg igår! (vi har tydligen sett mycket film på sistone) Filmen hette Dark Floors och var helt sjukt bra till Lordigubbarna började dyka upp. Ja, ni vet. "Hard rock Halleluja" Men, men ganska underhållande ändå. Tänk så många filmer man måste ha sett i sitt liv. Helt sjukt. Och för tillfället kollar jag på Wallander - Luftslottet för typ 4 gången. Så blir det när filmer går på Canal+. Den film jag sett flest gånger på Canal+ måste vara Wedding Crashers. Man tröttnar aldrig. Jag har nog sett den minst 10 gånger. Nej, nu ska jag sluta prata film och gå och lägga mig.. Godnatt..morgon.. eh.. ja....Hej!

Inga kommentarer: