måndag 11 augusti 2008

Sönderblåst, dötist, mittfältslöst

Så kan man sammanfatta dagens match. Fy faaasiken så dåliga HIF var. Nada mittfält. Så dåliga var det länge sedan jag såg HIF. Men jag älskar dem ändå så är det bara. Men alltså Chansa ska aldrig mer få en plats i startelvan framför Skulason. Det har jag sagt hela tiden och det håller jag fast vid. Idag var han som en yr höna som sprang runt i ingenmansland. Dagens skämt var att han valde till matchens lirare. Makondele var inte bättre han. Är man så rädd om benen som han är så ska man kanske inte syssla med fotboll. Lite besviken blev jag också på ny tillskottet på topp. Jag trodde han skulle vara stor och stark men jag tyckte han ramlade lätt. Nej Trist att se. Ingen säkerthet i backlinjen på grund av att ni vet vem inte kan öppna sin lilla mun. Christoffer Andersson saknades mycket på mitten och i offensiven och jag ser mycket hellre honom på mitten än i backlinjen men det fanns ju inte mycket annat att välj på. I övrig önskas snabbare byten av Bosse och kanske lite förändring i spelet när det andra laget läst sönder en. En match med nära 40(!) frisparkar och mycket mer att önska.

1 kommentar:

Anonym sa...

okej vad kul att du är med. :)