lördag 9 augusti 2008

Film och handlat och promenader och bad och glass och te och mass annat..


Min ofyllda lördag blev ganska fylld. Promenad med extramormor. Sen handlade vi lite, bland annat smörgåstårta som fick bli kvällens kvällsmat framför American psyko. Efter filmen blev det bad med mamma, pappa, brorsan och grannen, sen blev det glass i hamnen och sen blev det kaffe och te hos mamma och pappa. Sen kom jag hem och då gjorde jag lite ansiktsbehandling med världens bästa peeling, L'oreals två steg micro nånting och sen fixade jag min fötter som jag snart ska smörja in med världens bästa fotcreme. Jag har ganskamycket problem med förhårdnader och hälsprickor eftersom jag dansar mycket och jag har provat typ 300 olika cremer och jag hatar feta cremer som man inte kan gå förrän efter en timme med. Men nu har jag hittat den! Compeeds creme mot hälsprickor. Den läker hälsprickorna hur snabbt som helst och den är inte fet! Den har gått in i huden på mindre än en minut. Så kostar den dessutom bara 60 spänn på Apoteket. Nu ska vi snart se film igen. Denna gången blir det någon tunnelfilm med Stallone. Synd att vi inte fortsatte på Christian Bale temat. Något lite kul med American psyko är att hans karaktär heter Bateman. Så när Batman man kan komma. (För er som inte vet så är det han som spelar Batman)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.