lördag 9 augusti 2008

Lödda


Ja, idag är det lördag. Igår blev det bio. En spontanbio. Det var kul. Vi såg The Dark Knight. Jag är inte mycket för actionfilmer men är de välgjorda blir det något helt annat. Denna var bra. Heath Ledger var grym.Tyvärr blev det lite mycket bang och pom och sånt som jag inte gillar med action på slutet. Lite överdrivet mycket explotioner och sånt. Så det blir helt overkligt. Då tycker inte jag att det är kul. Men det var sjukt snyggt gjort och alla skådespelarinsetser var jättebra och handlingen var dessutom inte som han tänkt sig. För en gångs skull kunde man inte förutspå vad som skulle hända hela tiden. Så den är mer än sevärd. Vi såg dessutom den i Ängelholm där de har jättemjuka stora fåtöljer att sitta i, så den blev ännu bättre. Så var vi nästan själv i biosalongen eftersom det var ljusfestival där så gick inte så många på bio. En lyckad kväll helt enkelt. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Men jag vet att jag inte ska se på damfotboll.

Inga kommentarer: