tisdag 19 augusti 2008

Besvikelse OS

Eller egentligen inte. För jag väntade mig inte direkt något innan heller. Men imorgon blir det i alla fall längdfinal och 200 meter. Egentligen är jag inte intresserad av det heller men jag är nattmänniska och på natten är det OS. Det var en trevlig tur i Malmö och mycket god mat och god glass. Mycket folk var det också trots att det bara är tisdag. Det var så man fick slå sig fram nästan. Men så är det ibland. Idag fick jag även en rolig liten bonuscheck från H&M. Alltid trevligt. Jag är sugen på mycket på H&Ms hemsida men i affäerna är där inget som drar direkt. Några enstaka saker men inget som jag är jättesugen på. Just nu är det 10% rabatt på allt i internetshopen så man kanske ska passa på. Men så är det ju det där med att inte ha provat och bli besviken när det kommer och skicka tillbaka och... suck.. Livet svåra problem.

Inga kommentarer: