fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13e

Då var det fredagen den 13e. Inget jag tror så mycket på. 13 är både min mormors och var min extramormors lyckotal så det är säkert inte så illa.
Torsdagen den 12 gick åt till att dra mig ur soffan. Sedan mötte jag mamma och sen jobbade jag lite. Efter jobbet följde mamma med hem till mig och sen kom pappa också när han slutat jobba. Men när vi kom hem till mig så blev stackars lilla mamma sjuk. Så jag fick rå om henne lite. Känns helt skumt när mamma är sjuk för hon är verkligen ALDRIG sjuk. Hon är värsta iron lady och är pigg som en 15 åring alltid. Under hela mitt liv har jag minne av att hon haft ryggskott en gång och varit sjuk i en dag en gång. Det är allt! Men nu fick jag ge tillbaka lite till henne och bädda ner henne i soffan och passa upp henne lite.
Sen kom Daniel hem och vi bakade chokladbollar. Men det blev knappt några bollar för Daniel rullade så de flesta rullade in i hans mun.
För övrigt så är jag avis på syrran som träffat Reinfeldt idag. Lagom coolt! Jag är inte en person som blir starstruck så lätt men hade jag träffat Reinfeldt hade det nog pirrat lite i magen. Tihi!


1 kommentar:

Ann sa...

Hoppas din mutti kryar på sig.
du får tejpa munnen på D så han inte snor allt det goda :)