tisdag 17 januari 2012

En gammal tapet

Jag blev lite nostalgisk igår då jag av en slump stötte på en bild på nätet. Bilden var på popgruppen Five och var exakt en av de planscher som jag nästintill tapetserat mitt rum med när jag var yngre. Det var alla möjliga pojkband men mest av allt va det Five och framför allt Backstreet boys. Jag var helt tossig i BSB och hade varenda tidning som där var minsta lilla bild på dem i. Även om tidningen var på tyska eller holländska eller vad som helst. Och bäst av alla gillade jag Nick. Jag hade en gigantisk poster av honom vid sängen. Och roligt nog så hittade jag precis den bilden också när jag började leta.



Här har vi den!



Även denna satt på min vägg och jag kommer ihåg att det var min absoluta favoritbild.



Här har vi bilden på Five som jag hittade först. Han längst till vänster var min favorit och en gång skickade jag en present till honom när han fyllde år. Det var innan de var så jättestora och då svarade hans mamma på brevet och tackade för presenten och så fick man ett signerat foto på honom. Det levde man på ett bra tag.
Det var roligt att vara liten!

Inga kommentarer: