fredag 13 januari 2012

Besök

Vi inledde fredagen med att äta lunch hos mamma och pappa. Daniel var först på möte med chefen och fick så mycket beröm så jag är så stolt så jag nästan spricker. Så efter det firade vi med lite lunch hos mamma och pappa. Julius hade styrelsemöte igår och han stod för maten så idag blev det goda rester av lax med gräslökssmörsås. Gottigott! Mamma var för övrigt frisk idag.
Nu väntar jag på Daniel så ska vi knalla iväg och handla lite för snart kommer familjen Filippa på besök så jag ska göra tortillatårta.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Det lät superspännande emd "Tortillatårta"! Recept på den kanske??!! ;)

Anonym sa...

Synd att jag är så mätt Juliana,om inte hade jag nog gärna smakat en bit av den tårtan.Nåja pizzan hos svärmor var väl ok.Kul att Daniel får de erkännande han förtjänar och KUL att morsan är frisk!