tisdag 7 december 2010

Önskelista

Dags för julens önskelista. Utan inbördes ordning.

  • Dualit elvisp
  • Victor & Rolf flowerbomb, bodylotion
  • En dyrare Kabuki borste som inte fäller hår.
  • Mysig pyjamas eller pyjamasbyxor från Kappahl
  • En stor gryta (5 liter eller vad det kan vara)
  • Matrix Biolage shampo och balsam. (lila serien, finns hos frisörer)
  • Emma S Ageless enzym peel
  • Elizabeth Arden rouge. Färgen sunkissed
  • Sektboken (alltså en bok som heter så)
  • Skönhetsbibeln (också en bok)
  • Kanebo total finish foundationpuder. Färgen warm beige
  • Sweet lemon body lotion från The Body shop
  • Vit förvaringsbox med åtta små fack från Åhlens.
  • Muffinsformar och "långformar" i hårt papper från Åhlens
  • Yankee Candle saker. Doftljus, värmeljus, doftspray. Clean cotton, lavender/lemon, lavender/vanilla, vanilla/lime eller annat kul. 
  • Presentkort på Väla eller Familia eller andra ställen där jag brukar handla

Det var det. Kanske jag kommer på något mer. Första gången jag inte önskar mig någon kokbok. Men jag har redan fått en lite tidigt och jag har ganska många nu. Finns plats för fler men kommer inte på någon just nu. Men hittas det något kul så är det välkommet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå! Fred på jorden då!