lördag 25 december 2010

Juldagen

Nu har vi gett oss ut på en enda rea. Det var Elgiganten som fick ett besök och Daniels skulle köpa ett fodral till sin iPad. Så vi stod i den roliga kön som gick genom hela varuhuset. Men när vi kom ut så stod det säkert 100 pers i kö utanför så vi var glada att vi bara behövt stå i kön inomhus i alla fall.
Nu är vi hemma efter lite lunch och vi sitter och spanar på våra julklappar. Jag fick massor av fina saker. Halsband, gryta, kläder, pyjamas, Lemsip, brunt torrshampo (the best), en verktygslåda för tjejer med massor av lila verktyg, Yankee candle doftspray och ljus, bakformar och massor med annat fint.
Nu ska jag nog vila lite för det är ju vilodag. Dessutom så är min hals lite dum mot mig idag så det kanske kan skrämmas bort med lite vila. Annars får jag stå ut med whiskyrösten.


1 kommentar:

Ann sa...

Lemsip i julklapp verkar som en bra grej om halsen börjar krångla :)Jag måste handla det när vi åker. God Fortsättning Kram