måndag 27 december 2010

En ny favorit

Min syster gav mig en av mina bästa julklappar. En slushmug. Jag har alltid varit tokig i slush. Ända sedan slush puppies tid. Kommer ni ihåg dem? Åh, vad jag saknar lemonlime smaken. I alla fall. Här har man en liten insats som man sätter i frysen. Sen tar man ut den, häller  i läsk eller juice eller vad man nu vill göra slush av. Sen låter man det stå ett par minuter, rör då och då och vips så har man slush. Awesome!
Finns hos Coolstuff om någon vill ha. Den är extra bra när man har hes hals som jag har just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag såg att du för längesen köpte vita sammetsgardiner? Vart köpte du dom?=)

MVH
Malin Johansson

juliana.persson sa...

Hej!
Jag köpte dem på MIO men det var några år sedan så jag vet inte om de finns kvar. Jag såg dock att de använt dem i deras julpyntning här i butiken i HBG nu innan jul.
Lycka till med jakten!

MVH Juliana