onsdag 29 december 2010

Dagens äventyr

Här har dagen gått i ett. Först matade vi ju fåglarna som ni vet. Sen blev det lite ärenden och sedan fika hos Daniels mormor där vi även tittade på en videofilm från när Daniel var liten. Så kul att se. Det är inte alla som har så gamla filmer så det var jättekul. Nu lät det som att Daniel är 400 år men det är han inte men det var ju inte direkt så att alla filmade allt med mobilen när vi var små. Så det var kul. Så jag vet hur världen såg ut innan det blev perfekt. Alltså när jag föddes. Mohaha!
Nu ska jag ta mig förkylning och sova. Hur bra det nu går när man är förkyld. Men vi gör ett försök. Jag har ju genomgått min innanmanskasovanärmanärförkyldritual så det ska nog gå. Lemsip, astmamedicin, nässpray, sinova, lypsyl på läppar och helosan på snoken och en liten halstablett.
Godnatt då!



Inga kommentarer: