måndag 24 november 2008

Pyssel, knyssel

Jag slängde till med lite julpyssel så här på kvällen en månad innan julafton. Det blev lite scrapbooking, eller egentligen scrapcarding eftersom det var kort jag gjorde. Lite inbjudningskort till ett litet galej. De blev ganska fina faktiskt. Men jag var lika dålig som vanligt på att klippa. Hur lär man sig att klippa? Jaja, jag blev nöjd i alla fall. Jag tänkte börja lite på min julkrans också men jag hittar inte en sak som ska vara i den och Daniel sover så jag vill inte väsnas och leta. Så det får bli imorgon. Konstigt att jag gillar jul egentligen. Jag heter ju tillochmed JULiana och min bror sätter upp massa juleljus på huset för han heter JULIUS (nästan juleljus om man skojar till det lite) Fniss!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy jäkla mobbare... Juliana Rutschkana.