tisdag 18 november 2008

Adjöken HIF

Idag fick jag reda på att HIF brutit kontraktet med Beloufa och Martin Kolar. Jag trodde redan Beloufa lämnat HIF då man inte hört ett knys om honom på sistone. Skumt. Men Kolar var en av mina favoriter. Jag är ju inte så förtjust i varken Chansa eller Makondele på mittfältet och hade mycket hellre sett Kolar där. Men tyvärr är det inte jag ska bestämmer det. Nog för att Kolar inte gjorde några mål men han gjorde så mycket annat. Tycker jag i alla fall. Men så är det ibland. Hoppas innerligt på att Skulason är tillbaka nästa säsong. Tillsammans med Christoffer Andersson och Marus Lantz är det ett grymt mittfält. Jag tycker Kolar kunde varit den fjärde men kanske Bergholtz har något att komma med, eller Unkuri.

Märker ni att jag börjar få fotbollsabstinens.. 1, 5 vecka.. det har gått 1,5 vecka!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror på Bergholtz,han har varit
bra så här på slutet av säsongen.

Larödbo