onsdag 31 januari 2007

Zlatans Nej tack. JA TACK!

Gårdagen och dagen nyhet är att Zlatan inte ska spela med i landslaget. På Aftonbladets hemsida fanns en fråga om hur ska det gå utan Zlatan? Man kunde välja mellan "Det kommer aldrig att gå" (kommer inte ihåg exakt vad det stod) eller "Äh, vi klarar oss utan honom" Tyvärr fanns inte svaret jag ville ha. "Vi klarar oss bättre utan honom" Sist jag kollade så var fotboll en lagsport. Men detta vekar Mr. Ibrahimovic ha missat. Och det västa jag vet inom fotboll är när man är egoistisk och inte har laganda och spelar tillsammans med de andra i laget, utan tror att jag kan stå här så får jag nog bollen sen och då kan jag göra mål. Då blir jag en hjälte! Icka sa Nicke. Fram med spelare som spelar som ett lag. Några egoistiska, överskattade divor vill vi inte ha i landslaget. Inte jag i alla fall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det märks att du inte vet mcket om fotboll, utan Zlatan är Sverige chanslösa! väx upp

Anonym sa...

bakåtsträvare