torsdag 11 januari 2007

Hemska mardröm

Jag vaknade imorse alldeles svettig. Jag hade missat den! Pust, det var bara en dröm. Jag drömde att jag satt hos frisören, det sista skulle bara ordnas med håret, jag hade världen finaste klänning och var jättesnygg. Jag skulle på bal! Frisyren var alldeles snart klar och jag skulle kolla en sista sak på inbjudningskortet. Det var då jag såg det. Balen började klockan 17.00 och nu var klockan 21.00. Helt orimligt, precis som drömmar brukar vara, men jag fick panik. Jag hade missat chansen att vara prinsessa för en kväll. Allt jobb var i onödan. Jag som var så fin. Usch, tur det bara var en dröm och att jag fortfarande ska på bal i april. Den kommer jag inte missa.

Jag missade min chans att vara så här fin.
Bilden kommer från Best Of Bride

Inga kommentarer: