lördag 27 augusti 2011

Lite mat och lite besök

Nu har jag intagit lite mat som jag handlade på Hemköp. Den inhandlades dessutom med min tröja ut och in. Men det såg jag inte förrän jag kom hem. Smart! Jaja. Jag kanske bjöd någon på lite lördagsunderhållning då.
Nu har jag besök av bror som har mellanlandat här innan han ska och sjunga på tv i Danmark. Lunds studentsångare ska vara med på "Afrika nu" som är en Unicefgala som sänds 20.00 på både Dr1 och Danska TV2. Spana in det om ni har danska kanaler.
I övrigt så är tvn mitt favoritsällskap idag när vädret är tråkigt. Men jag har både rensat avsloppet i badrummet och städa badrummet idag så jag får sitta och slöa i soffan.


Tvhyllan är det enda i lägenheten som är någorlunda intakt inför flytten så det finns inte så mycket annat att göra heller.

Inga kommentarer: