tisdag 16 augusti 2011

Definiera favoritserie

Om någon frågar mig om vilken mitt favorittvprogram är så tvekar jag alltid lite. Jag älskar sitcoms. 2 1/2 men, How I Met Your Mother, King of Queens, Jims värld, Cougar Town, ja, ni fattar. Jag gillar även en del seriösare serier som Desperate Housewives, Grey's Anathomy och Cityakuten som var min favorit som liten. Den följdes slaviskt på måndagar klockan 21, när jag kom hem från kören.
Men om man då ska välja en favorit. Då måste jag säga Sex And The City. För om man som jag sett alla avsnitt minst 10 gånger. Kollat igenom min box från början till slut minst 4-5 gånger och dessutom sett utvalda avsnitt ut boxen ibland när man bara blivit sugen att se just det avsnittet. Om man trots detta väljer att alltid stanna och titta om det är Sex And The City på tv. Då är det det som är ens favorittvserie. Jag tröttnar verkligen ALDRIG på Sex And The City.




Inga kommentarer: