lördag 20 augusti 2011

En liten afton på stan

Spontana kvällar bli alltid mest lyckade. Igår var jag lite ratstlös så jag skickade en liten ut på stan förfrågan till Milli och hon nappade på förslaget. Eller egentligen så skulle hon redan ut med sin syrra så jag hängde på det. Sen blev det dans i många timmar på Harrys som hade galet bra dj igår. Man kunde verkligen dansa hela tiden och all musik var riktigt bra. Sen stötte vi på det nyblivna fotbollsproffset Kalle och hans kompis. Så när Milli gick hem fortsatte jag dansa vidare med dem. Så jag var hemma ungefär när Daniel gick upp det jobbet. Det var en riktigt rolig kväll! Bästa utekvällen på länge.






Inne på Stinsen toalett var det någon som konstaterat något vi redan visste. Tydligen har Milli en kvinnlig beundrare eftersom det var på damtoaletten.



Nu ska jag hjälpa Brodern att göra grillspett.

1 kommentar:

Anonym sa...

härlig blogg du har!
http://tinazpicaboo.blogspot.com