torsdag 18 augusti 2011

Besiktning nr 1

Goddagens! Jag är uppe tidigt idag (för att vara jag) och donar lite innan första besiktningen av lägenheten idag. Jag vet inte vad de ska glo på för det ser ut som ett kaos överallt. Spacklade väggar och lådor och mög i hela lägenheten. Jaja, det går bli som det blir. Vi ska inte lämna denna lägenheten förrän 1 oktober så det är lugnt. Tråkigt nog så lär inte vår nya lägenhet bli klar på fem hundra år. Vi ska få målat och nya köksluckor och bara för att vi flyttar precis efter semester (hört talas om vikarier) så är det jättekö till Helsingborgshems hantverkare. De måste göra allt som skulle gjorts under sommaren så vårt kunde ta upp till tre månader. Grattis till oss!
Undrar om jag kan säga till de som flyttat in här att jag kommer i december och fixar väggen som jag spacklat i köket. Skulle vara kul att se hur det gick.
Nu ska jag klä på mig för jag vill inte möta besiktningsgubbe i pyjamas.



Inga kommentarer: