fredag 11 juni 2010

Vaken efter salut

Idag sov jag hur länge som helst och vaknade av salut. Jag tror det var salut i alla fall, annars är Sverige under attack! Jag sitter och fixar min iPhone och kollar på Cougar Town som jag spelat in. Jag ska snart droppa öronen och bli döv en lite stund. Men så får det vara. Nu funkar fånen igen!
Igår blev det inte så mycket bloggande för det var fullt upp hela dagen och har man inte mobilblogg då så är det kört. Dagen började med doktorbesök och sjukgymnast som ni vet och sedan åkte jag och syrran till stan. Vi spanade lite i affärer och sedan åkte vi till dansskolan och mötte mamma och Julius. Då gick vi och köpte en ny hamster till syrran. En liten Sigvard! Han är så söt och gosig!
Efter det jobbade jag men inga elever dök upp så jag och syrran dansade istället. Hon har ju också dansat balett i jättemånga år så hon är nästan bättre än jag (mutter, mutter) men det var kul.
Sen blev det grillning och lite firande av mamma i Rydebäck eftersom systern inte träffat henne efter att hon fyllt år. Så jag hade bakat god citronmoussetårta med kokosbotten. Riktigt gott!
Nu ska jag göra mig klar så får vi se vad dagen bjuder på. Det är ju student här men jag känner ingen som tar studenten i år så jag ska bara sura lite över att det var 5 år sedan jag tog studenten.
Over and out and a bild och the tårt!

Inga kommentarer: