måndag 28 juni 2010

RYYYCK!!!


Vilket städryck jag fick! Jevvrar i det! Jag har städat badrummet som en vilde Varenda hör är spotless! Innan det städade jag sovrum, bäddade rent, sorterade tvätt, vek ren tvätt och la in i skåp och lådor och så städade jag vardagsrummet.
Det enda som är kvar nu är lite disk i köket men jag kunde inte sätta det i maskinen än för jag kör en rengörning i diskmaskinen. Jag älskar diskmaskinsrengöring. Det luktar rent i hela lägenheten i flera dagar när man kört en sådan. Lovely!
Sen avslutade jag med en dusch, smorde in mig i aftersun och hoppade i rena myskläder. Nu sitter jag i soffan med dator i knät och är måttligt nöjd!

1 kommentar:

lana sa...

Hejsan!
Allt bra?
Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.
För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html
Ha de bra! Kram Johanna & Lana