söndag 27 juni 2010

Semesterfirande

Jag firade semester hela dagen igår i det underbara vädret så jag glömde bort allt bloggande. Eller så hade jag inte batteri i telefonen. Så kan det vara också.
Det var i alla fall fullt upp igår. Dagens började med lunch hos mamma och pappa. Sedan åkte vi till Landskrona och spelade minigolf. Jag inledde rundan med att ett fågel sket mig mitt i huvudet. Alltså verkligen rakt uppe mitt uppe på skallen. Men det betyder ju tur så efter att jag tvättat håret med tvål och vatten inne på toaletten så spelade jag den bästa rundan i mitt liv och slog nog sex ettor tror jag.
Efter det så åt vi jordgubbar i Rydebäck och sedan satt vi bara i den strålande solen någon timme.
På kvällen blev det ett besök på O'Learys och god mat och efter det så hyrde jag och Julius film.
En trevlig lördag och en väldigt trevlig inledning på semester.
Nu strålar solen igen så om en stund ska jag bege mig ut på gården och sola!

Inga kommentarer: