tisdag 1 juni 2010

Sleepytime

Nu ska jag bege mig in till sängen. Måste bara skriva att jag hatar Ensam mamma söker. Är så trött på reklamen för det hemska programmet. Kan någon tänka på barnen? Det ska komma massa okända karlar och bo hemma hos dem och leka låtsaspappa för att mamma ska få ett ragg. Hur tror ni att det känns för barnen? Vet ni hur fort barn fäster sig vid någon? Sen ska den personen helt plötsligt försvinna lika snabbt som den kom. Och på tv dessutom!
Och vad tycker barnens pappor om det. Hade jag haft barn med en annan man hade jag inte direkt uppskattat att det kom massa okända kvinnor som bodde hos honom och mina barn hela tiden. Jag tycker ärligt talat att programmet är helt sjukt. Dessutom är du inte ensam om du har barn! Skitprogam!

2 kommentarer:

Milli sa...

Åh, eller hur. Det är helt jävla sjukt. Bisarrt för att vara korrekt! Hatar det jävla skitprogrammet. Kom på något vettigt för böveln!! Puss babe

Ann sa...

Håller med dig om vartenda ord. Det borde anmälas till socialen eller nåt ! Stackars barn !! Buuuuuuu vilket skit. Säger jag som aldrig har sett ett enda program och inte tänker göra det heller.