onsdag 24 mars 2010

Stör

Jag skrev nyss en kommentar till Ann, som är nybliven Iphoneägare, om vilka apps som är mina favoriter. Så försvann allt när jag skulle skicka den. Så nu gör jag ett blogginlägg om det istället.
Så here it is!

Recept apps som fått stanna på min telefon: Arla, Barilla, Coop, Menyse och Tasteline.

Om man dricker mycket vin så kan vinivin rekommenderas. Betyg, info och priser på alla systemets viner.

För att blogga använder jag BlogPress. Enkelt och bra.

Till Twitter används Tweetie.

Shazam är ovärderligt om man hör en bra låt som man vill ha namnet på. Låt Shazam lyssna en stund så talar den om vilken låt och artist det är.

Donut Games gör bästa spelen och många av deras spel är gratis. Mina favoriter just nu är Sunday Lawn och Chefs. Annars är Doodle Jump, Fall Down, Canabalt och Crazy Hamster riktigt roliga spel.

Fotboll följer jag med MyFootball som har alla världens ligor och Sportbladets Allsvenskan app som inte är klar för 2010 (boou)

Övriga apps som är bra att ha är Skånetrafiken, SL (så jag kan tala om för syrran när hennes buss går), Spotify, SF bio, Tv.nu, IMDB, SVT play, TV4 play, Eniro och hitta.se.

SÅ var det med det.

Har ni några andra favoriter så får ni tipsa mig.


1 kommentar:

Ann sa...

Å TACK snälla Juliana för alla tips :) Shit här har jag ju att göra märker jag. Man är lite vilsen i början. Duttar föriktigt lite här och där och vet inte riktigt vad allt är bra ( eller inte) för. Jag lovar att testa det mesta, i alla fall det som har med fotboll och musik att göra. Tack än en gång. Kram