lördag 27 mars 2010

Godmorgon!

Jag vaknade vid 6 av att det öste ner regn. Det lät som om någon satt på en tv med myrornas krig på högsta volym utomhus. Riktigt ösregn! Men sen somnade jag om igen och har gått upp för en stund sedan.
Nu ska jag springa bort till Hemköp och köpa grädde och strumpbyxor och en sväng inom Stattena frukt och grönt och köpa deras danska fetaost. Det är den godaste i världshistorien. Jag brukade köpa den grekiska som de har och tro att den var godast men sen smakade jag den danska och där är jag fast. Den kostar dessutom häften så mycket som den grekiska.
Nej, nu måste jag knalla iväg. Ska dekorera tårtan innan vi kör till kalaset.

1 kommentar:

Ann sa...

ååå deras feta är som du säger absolut godast i hela världen. Får nog knalla dit och köpa i morgon för nu blev jag sugen :)