måndag 29 mars 2010

Då var det ledning igen

Då var HIF uppe i serieledning igen. Ett grymt HIF idag dessutom. Det ser riktigt bra ut på plan och jag är till och med nöjd med Rasmus Jönsson idag. Det känns riktigt, riktigt gött! Så det är stora plus till alla håjeffare idag. Duktiga pojkar! Speciellt Edman. Han är en riktig pärla!

Idag har det varit en väldigt bra dag överhuvudtaget. Fika på stan med kusinen, besök på systemet, skoshopping och besök på Pistaschia. Med massa ding och en Loka Baobab. Så en perfekt dag med en perfekt avslutning. Idag är en bra dag!


Ett par av mina nya skossingar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej vi har mkt gemensamt jag har själv gått på barnbalett i stockholm när jag va mindre tävlar nu i eliten i ponnyhoppning med mina två elitponnyer misty o sheldon men till saken jag heter nämligen ochså juliana elr mitt fulla namn lyder juliana emelie stiernblad o jag bor i skurup o jag åker upp till snälleröd på fredag o tävlar där med min ponny sheldon o snälleröd ligger inte alls långt från hässleholm men kul att hitta nån annan med samma intresse o namn som en själv ha det bra

juliana.persson sa...

Vad roligt! Och vad kul att du berättar det. Det är så roligt att veta vem som läser och jag dessutom bara träffat en i mitt liv som heter Juliana.
Lycka till i tävlingen!