lördag 23 januari 2010

Vilken besvikelse!

Både filmen och bilarna var en besvikelse. Jag trodde att bilarna skulle vara saltlakrits men de ljusa bilarna smakade fanimej jordgubbar. Det var lite sötsalt sådär, ingen riktigt saltlakrits som djungelvrål. Jag kunde inte ens äta dem för de smakade verkligen både frukt och lakrits på samma gång. Räligt! Filmen var seg och hade ingen direkt handling men jag fick ett garvanfall i alla fall. Mitt i när det var helt tyst och jugoslaverna pratade med varandra så sa en av dem något som lät precis som "en taco" så jag dog nästan av skratt och så slutade de aldrig prata helt allvarligt, så allting hördes. Jag kvävde mina skratt i jackan och kunde knappt andas och precis när jag lugnat mig så sa de "taco" igen, och då brast det på allvar! Jag kunde inte andas. Det är sjukt svårt att skratta utan att höras! Kul var det i alla fall! Resten var inte lika kul.

Nu ska vi snart käka lite här.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAAH jag dör av skratt här.. fyfan vad roligt jiiiiiiiiiises!!!!!!!!!!!!