måndag 18 januari 2010

Golden Globe

Jag sitter och spanar på Golden Globegalan nu. Michael C. Hall fick nyss pris för huvudrollen i Dexter. Sorgligt nog ser han väldigt blek och sjuk ut. Man känner knappt igen honom. Han har tråkigt nog lymfkörtelcancer. Jag blev faktiskt förvånad över att han hade mössa och såg så pass sjuk ut eftersom det inte var länge sedan man fick reda på att han hade cancer. Men han ska tydligen vara på bättringsvägen. Skönt!

Nu fick Julianna Marguiles pris. Konstigt att höra sitt namn på tv.

Över till det jag skulle skriva om. Klänningar såklart! Snyggast var följande.
Penelope Cruz som alltid lyckas. Hon har varit en av mina favoriter på alla galor så länge jag minns.


Supertjusig var även Alicja Bachleda som jag inte kunde hitta bild på mer än här. Det gör inte saken värre att hon är i sällskap med Colin Farrel (som nyss delade ut pris) Varje gång jag ser honom så kräks jag nästan av avundsjuka. För ett tag sedan så sa jag till min syrra att jag tyckte han var skitsnygg. Vad säger syster då? Vad säger syster då? Jo. Jag har träffat honom när jag bodde i Dublin. Det var någon som vi skulle hämta som var hos honom så då träffades vi. JAHAAAAAAA!!! skriker lillasyster Juliana! Det är en sån sak man inte berättar eller? Jag blir snart svart så avis jag är!

Jaha, det var Golden Globe inlägget. Kan även tillägga att skådespelare är förbenat kassa på att prata utan manus!

Inga kommentarer: