torsdag 28 januari 2010

Internet is back!

Nu är internet tillbaka så ikväll kan jag både surfa och återställa min telefon så den funkar igen.
Igår kväll var jag hos Milli och vi dampade loss totalt. Vi garvade på allvar nästan ihjäl oss! Jag kommer knappt ihåg vad vi skrattade åt men det kan vara för att vi skrattade åt allt, och det jag kommer igår vågar jag nog inte skriva här. Vi lär i alla fall leva länge jag och Millisen efter alla de skratten!
Nu ska jag vila lite innan jag ska jobba. Jag har nyss knaprat i mig den andra migräntabletten på fyra dagar. Så den ska då verka lite så dumma huvudvärken försvinner tills jag ska jobba.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha alltså hela dagen har jag gått och asgarvat. Fyfan vad det BÄLLADEUUUUUUUUUWWWWR igår. Herregud. Du var helt crazy HAHAHAHA.