tisdag 15 december 2009

Längtan är över!

Jag har våndats och förundrats över varför det inte varit någon Coca Cola julreklam på tv. Jag är som ni kanske tidigare läst, lite besatt av Coca cola julreklamen och det är en av de saker som verkligen triggar min julkänsla så jag har minst sagt saknat den. Men idag i en Ullaredsreklam så hörde jag det välbekanta "Holiday's are coming, Holiday's are coming..." och den älskade Coca Cola reklamen var äntligen där i rutan! Bättre än någonsin dessutom! Men den gamla klassikern är också en riktigt godbit.

2 kommentarer:

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

men åh nu räddade du min dag för jag har också undrat över cocacolajulreklamen i år och varför ingen dyker upp!
Tack för detta vännen och tack för boostningen!

Anonym sa...

Vi har minst 1 dm snö och det öser fortfarande ner. När kommer lastbilarna hit? /systeryster