torsdag 10 december 2009

Hej vad det går!

Denna dagen har sprungit iväg.

Jag började imorse med att åka iväg med mamma och pappa och göra lite ärenden.

Sen åkte jag hem och sov en stund för jag var trött och hade jätteastma så jag var helt slut. Fick tvinga ut luften ur lungorna så några astmamedicindoser senare så sov jag gott.

Sen blev det iväg och skicka paket och hämta paket, åka till jobbet där jag hade lektion och sen avslutning med lite plockmat och vi hade jättetrevligt.

Sen gick jag och Julius hem till oss och där var familjen K, så då blev det Filippagos och trevligt sällskap en stund.

Nu har alla åkt hem och jag ska se inspelade Mammas pojkar och sen ska jag sova. Imorgon ska jag vara hos svärmor klockan 1o.00 för att göra lunch till vår julpysseldag.

Nu ska jag minsann göra te och slå mig ner i soffan!

Inga kommentarer: