tisdag 25 augusti 2009

Sammanträffande

Jag gick tidigt till jobb idag för att sitta där med planering av grupper. Skönt att sitta där utan att bli störd av något annat. Man får lite mer gjort och där finns ett skrivbord. Det underlättar en del. Det gick dock lite snabbare än jag trodde så jag hade långt tid till jag skulle ha lektion. Så jag ringer hem till Daniel och han är hungrig så vi bestämmer oss för att åka till Väla och köpa mat till honom innan min lektion. När vi sen kommer till matstället, då sitter min kusin där! Så roligt att se henne igen och vilket sammanträffande att de var på Väla just idag (min kusin bor inte här, annars hade det inte varit så konstigt). Men det var jättekul att få en liten snabb pratstund och lite goa kramar så oväntat. Mysigt!

Nu ska jag kolla film, njuta i soffan och imorgon blir det fika med bästa Milli i stan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå sammanträffande. Bor inte du på Väla?

Anonym sa...

En lågoddsare att träffa dig på Väla! Nja