måndag 24 augusti 2009

Njuta

Hela lägenheten är städad.
Vi har haft besök av Daniels föräldrar, kusin och mormor och kollat Män som hatar kvinnor. Helt ok film men inte så bra som alla hypat den. Jag tyckte att de fokuserade lite mycket på äckliga saker. Det är skillnad på äckligt och läskigt. Stor skillnad. Jag älskar skräckfilmer och thrillern men till exempel Lake Edan var vara äcklig. Riktigt onödigt äcklig. Och så var det med Män som hatar kvinnor också. Men den var ändå bra om man bortser från det.
Vi åt mackor och jag hade bakat en jättegod banankaka så det var riktigt najs.

Nu sitter jag och kollar Family Guy och fotboll. Alla matcher på samma gång. Funkar alltid så bra! Men mest av allt njuter jag av en nystädad, fin lägenhet och den friska luften som blåser in från fönstret.

Inga kommentarer: