måndag 10 augusti 2009

Måndag och jobb!!

Då var det måndag igen och inte vilken måndag som helst för jag ska faktiskt jobba! Men jag ska bara jobba lite med pappersarbete och med pr så det är fortfarande som om man är ledig. Daniel börjar skolan idag också så det känns ändå att verkligheten är på väg tillbaka. Jag ska jobba på riktigt på torsdag också då det blir lektion. Men det är bara en lektion i veckan i två veckor och sen börjar jag med två lektioner i veckan för att dra igång på riktigt i mitten av september. Men det jobbigaste med mitt jobb är de sista veckorna i augusti och de första i september, innan man kommit igång för då ska man planera allt med tider och grupper. Men egentligen är det inte jobbig, bara svårt. Det är ganska roligt också till och med! Så många spännande nya kontakter man får varje år med underbara små unika barn och några vuxna. Jag älskar mitt jobb!

Inga kommentarer: