onsdag 12 augusti 2009

Härlig uppdatering

Här har det gått undan hela dagen. Imorse blev det kiropraktor, direkt till tidningsintervju, vidare till Rydebäck för att träffa syrrans kompis och hennes familj från Irland. Så kul att se lille Peter som var ett helt år äldre än sist jag såg honom och som pratade (lite på svenska också, han lär sig snabbt) skrattade, busade, lekte och skojade. Jättekul! Sen kom Daniel ut och vi grillade och åt och sen kollade vi fotbollen, storhandlade på vägen hem och nu sitter jag i soffan och hänger.
Jag måste säga att idag var nog den första dagen på två år som jag glömde att jag har en blogg. Helt sjukt! Jag kom på i bilen hem. OJ! Jag har inte uppdaterat bloggen på länge. Lite knas men så är det när man leker med småttisar. Man glömmer allt.
Imorgon börjar jobb och jag ska försöka hinna ut på en snabb shoppingtur innan och hitta något att ha på mig till på fredag då det blir fest hos min äldsta (inte ålder utan längd på vänskap) kompis som flyttat hit från Stockholm igen. Känns bra att ha henne lite närmre. Även om vi inte ses ofta så har hon en stor plats i mitt hjärta och det känns alltid som om vi sågs igår när vi träffas.

Nu ska jag bara slappa och kolla tv. Jag misstänker att jag kommer somna snabbt med tanke på min sena insomning igår och tidiga uppgång idag.

Inga kommentarer: